Контактен Център на ИРРА Солюшънс

Входящи Кампании


  • Приемане на поръчки
    Регистрация и обработка на постъпващи поръчки по телефона

  • Запитвания за продукти и услуги
    Даване на информация за продукти и услуги, за клонова, сервизна мрежа и друга обща информация, обслужване на медийно рекламирани телефони

  • Клиентска поддръжка
    Отговаряне на въпроси във връзка със закупени продукти и ползвани услуги, разрешаване на проблеми и даване на информация

  • Секретарска поддръжка
    Поемане на комуникацията към натоварени отдели и служители

  • Техническа поддръжка
    Поддръжка на 1-во ниво по общи въпроси и проблеми

  • IVR (Гласов портал)
    Възможност за автоматична гласова информация, обслужване в извънработно време, оставяне на съобщения

Изходящи Кампании


  • Телемаркетингови проучвания
    Проучвания по телефона с цел анализ на потенциални пазари, на удовлетвореност на клиентите, разпознаваемост на марка

  • Уговаряне на бизнес срещи за търговски отдели
    Кампании за идентифициране на потенциални корпоративни клиенти, предизвикване на първоначален интерес и уговаряне на бизнес срещи. Кампании за задържане на клиенти. Осъществяване на контакт и предлагане на преференциални условия при подновяване или продължаване на договорните отношения

  • Напомняне за дължими плащания
    Напомнителни обаждания за наближаващ или изтекъл падеж на задължения на физически и юридически лица

  • Продажби по телефона
    Продажби на допълнителни и нови продукти на съществуващи клиенти.

  • Уведомителни обаждания и организиране на събития
    Уведомяване на настоящи/потенциални клиенти и партньори за настъпващи и предстоящи събития

  • Обаждания след изпратена директна поща
    Оценяване на интереса след кампании с директна поща

Бек Офис


  • Въвеждане и обработка на данни
    Събиране и обработка на големи количества информация. Въвеждане на информация от хартиени носители в бази от данни

  • Актуализация и допълване на бази данни
    Подновяване на информация за лица и компании чрез справки в налични бази данни, интернет или телефонни обаждания

  • Организация на директна поща и доставки
    Подготовка и изпращане на персонализирана или масова кореспонденция и маркетингови материали

  • Изпращане и обработка на имейли
    Масов персонализиран мейлинг с информиращ характер

  • SMS услуги
    Предоставяне на кратки SMS номера и програмиране на автоматични платформи за обслужване на клиенти и SMS игри

Технология


  • Voicemail
  • Fax-to-email
  • Support for softphones
  • Web Interface Configuration
  • Virtual conference rooms
  • Call recording
  • Least Cost Routing
  • Extension Roaming
  • PBX Interconnection
  • Caller ID
  • CRM
  • Advance Reports
Elastix Services



Други Функции


  • Бази данни
    Сегментиране, структуриране, попълване, актуализиране по зададени критерии на клиента

  • Управление на кореспонденция

  • Информационно търсене
    Осигуряване на телекомуникационен ресурс, съдържащ цялата функционалност на платформата на Ирра Солюшънс на адрес, посочен от клиента

  • Директен мейлинг - Smart Direct Mailing
    Изпращане на електронни съобщения да голяма група потребители, изготвяне на форма за запитване при интерес към конкретни продукти или услуги.